Odpowiedzi

2010-02-16T21:17:37+01:00
Masz załacznik tam masz naisane na 6 stron dlaczego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:22:39+01:00
- w skład USA wchodzi 50 stanów,
-zajmuja 3 miejsce na swiecie pod względem liczby ludności (300 mln osób)
-na terenie kraju znajduje sie ponad 50 wielkich aglomeracji. Najwiekszą z nich jest Nowy Jork , zamieszkiwany przez 16,8 mln ludzi
-najlepiej rozwiniete gospodarczo państwo na swiecie . PKB Stanów Zjednoczonych stanowi ponad 30 % produktu światowego brutto

;)