Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:17:46+01:00
Przed pierwszym użyciem, przepłucz czajnik i zagotuj w nim kilkakrotnie wodę, używając czystej wody w każdym cyklu gotowania i napełniając czajnik do górnego oznakowania. Woda zagotuje się po około 5 minutach, a czajnik wyłączy się automatycznie.
UŻYTKOWANIE :
Umieść podstawę na stałym i równym podłożu.
Wlej potrzebną ilość czystej wody do czajnika. Nie dotykaj żadnej części czajnika oprócz uchwytu kiedy urządzenie jest użytkowane i upewnij się, że przykrywka jest właściwie zamknięta. Ilość wody można sprawdzić na wskaźniku poziomu na zewnętrznej części czajnika. Zawsze zwracaj uwagę na minimalne i maksymalne poziomy, upewnij się, że przykrywka jest odpowiednio i mocno zamknięta.
Ustaw czajnik w taki sposób na podstawie , aby dolna część czajnika pasowała dokładnie do podstawy.
Włóż wtyczkę do gniazdka sieciowego.
Przestaw włącznik/wyłącznik na pozycję ‘I’ (włączony), aby rozpocząć proces grzewczy, lampka wskaźnika zapali się.
Gdy woda zagotuje się, włącznik/wyłącznik powróci automatycznie do pozycji „O” (wyłączony) i lampka wskaźnika zgaśnie. Czajnik można również wyłączyć ręcznie, przesuwając włącznik/wyłącznik do pozycji „O”.lGorącą wodę można teraz bezpiecznie wylać do innego naczynia przez otwór wylotowy.

8 5 8
2010-02-16T21:21:31+01:00
-wlać wodę
-postawic w bezpiecznym miejscu przed dziecmi
-właczyć czajnik
-czekać az woda sie zagotuje
-ostrożnie wlac woge do innego naczynia
-ostroznie odłożyć czajnik
;D
22 3 22