Odpowiedzi

2010-02-16T21:26:34+01:00
1. - Nie wspominać złych rzeczy.
- Być pewnym siebie.
- Lubić samego siebie.
- Nie porównywać siebie z innymi.
- Bardziej skupiać się na swoich zaletach niż na wadach których nie możemy zmienić.
- Rozwijać się, polepszać.
- Mieć czas na rozrywkę.
- Mieć cel w życiu.
2.a)coś się na pewno wydarzy tylko trzeba trochę poczekać
b) być modnym
c) zachować swą wartość mimo upływu czasu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:35:18+01:00
1. mieć przyjaciół( nawiązywać przyjaźnie, nowe znajomości) , nie być aroganckim, samolubnym, pomagać innym, nieść pomoc szczególnie tym, którzy jej najbardziej potrzebują, lubić siebie tak samo jak innych, być równym, miłym, dobrym, otwartym na cudze krzywdy, pomagać innym rozwiązywać problemy, udzielać dobrych i szczerych rad, mieć własne zdanie, ale słuchać zdania innych, być samodzielnym, utrzymywać kontakt ze znajomymi, nie obgadywać, mieć własne zasady i trzymać się ich nie zważając na to, co powiedzą inni.
2.a) coś jest kwestią czasu, to znaczy, że ''tylko patrzeć'', jak się coś wydarzy, to będzie niedługo
b) być na czasie to znaczy iść w kierunku mody, nowych stylów itp.
c) szanować się, nie zważając na czas i okoliczności mu toważyszące