Gdzie czy dokąd? Uzupełnij odpowiednio.
1) .......................ist dein Bruder geblieben?
2)........................seid ihr am Abend gegangen?
3)........................hast du die Sommerferien verbracht?
4)........................hat deine Schwester gewohnt?
5)........................ist dein Vater gefahren?
6)........................haben die Kinder gespielt?


Na jutro:**
Dzięki:))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T21:20:36+01:00
1.wo
2.wohin
3.wo
4.wo
5.wohin
6.wo
12 4 12
2010-02-16T22:27:23+01:00
1) wo
2)wohin
3)wo
4)wo
5)wohin
6)wo

mam nadzieje ze bedzie dobrze:)
a jak nie to przepraszam:)
7 4 7