Przepisz poniższy tekst zapisujac slownie wszystkie liczby.

Europa odróżnia się także od pozostałych kontynentów wielkimi zmianami w krajobrazach. Szacuje się, ze około 65% powierzchni Europy zostało znacznie przekształcone, 20% częściowo, a krajobraz naturalny zachował się tylko na 15% powierzchni lądu.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:25:26+01:00
Europa odróżnia się także od pozostałych kontynentów wielkimi zmianami w krajobrazach. Szacuje się, że około sześćdziesiąt pięć procent powierzchni Europy zostało znacznie przekształcone, dwadzieścia procent częściowo, a krajobraz naturalny zachował się tylko na piętnaście procent powierzchni lądu.

pozdro ; )
2010-02-16T21:25:27+01:00

Europa odróżnia się także od pozostałych kontynentów wielkimi zmianami w krajobrazach. Szacuje się, ze około sześćdziesiąt pięć procent powierzchni Europy zostało znacznie przekształcone, dwadzieścia procent częściowo, a krajobraz naturalny zachował się tylko na piętnaście procent powierzchni lądu.



o to chodziło???
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T21:26:25+01:00
Europa odróżnia się także od pozostałych kontynentów wielkimi zmianami w krajobrazach. Szacuje się, że okoła sześcdziesiąt pięc procent powierzchni Europy zostało znacznie przekształcone, dwadzieścia procent częściowo, a krajobraz naturalny zachował się tylko na piętnastu procentach powierzchni lądu.