Odpowiedzi

2010-02-16T21:31:23+01:00
Myślę, że natura nie broni się przed cywilizacją. Wiadomo, że ją niszczymy, ale również jej pomagamy. Posiadamy leki, które mogą ją leczyć. Niestety powodujemy też wiele zniszczeń i ranimy ją ale musimy się jakoś rozwijać. Sądze, że w pewien sposób przyroda jest nam wdzięczna za nasze czyny, choć nie za wszystkie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:32:42+01:00
Według mnie natura po części potrafi chronić się przed cywilizacją. Wiele miejsc na świecie jest niezdatnych do zlokalizowania jakiejkolwiek cywilizacji. Zależy to od położenia geograficznego, od rzeźby terenu, warunków klimatycznych, zasobów wody i pożywienia. Są to bardzo ważne czynniki bez których cywilizacja na danym terenie nie może zaistnieć. Po prostu na Ziemi są takie miejsca, że powstanie jakiejś cywilizacji jest po prostu niemożliwe. Dlatego uważam że natura w pewien sposób potrafi się bronić przed cywilizacją.
4 3 4