Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T21:29:50+01:00
25m×30m= 750m²-23m×28m= 750m²-644m²=106m²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:30:54+01:00
P=25*30
P=750m^2

pole bez sciezki: [odejmujemy po 2 metry z poprzednich wymiarow]
P=23*28
P=644m^2

750-64=106

106 - pole sciezki

106/750 - pole sciezki/ pole calego ogrodka
1 5 1
2010-02-16T21:33:56+01:00
25x30=750m kw.
25m kw.+25m kw.=50m kw.
30m -2m=28m
28mx1m=28m kw.x2=56 m kw.
50m kw.+56m kw. = 106m kw.
750-100%
106-x
x= 106x100: 750
x=14%
1 5 1