Odpowiedzi

2010-02-16T21:30:12+01:00
Moim zdaniem człowiek nie może żyć bez miłości, przykładem tego może być utwór Szekspira "Romeo i Julia".
Główni Bohaterowie popełniaja samobojstwo, bo niemoga
żyć bez siebie nawzajem .Sa dla siebie wszystkim mimo mlodego wieku.
Wynika z tego że milosc jest potrzebna kazdemu z nas i jeżeli
jej nie mamy to jestesmy zdani na wszystko.
Kolejnym przykladem na to jest utwór Słowackiego "Balladyna".
W tej ksiazce kobieta zabija swoja jedyna siostre,dlatego ze chce wyjsc za maz za ksieca.
Niemogła zniesc ze jej siostra bedzie kochala wiec ja zabila.
Jak widzimy dla miłosci mozemy zrobic wszystko.
Następnym argumentam jest książka H.Sienkiewicza "Krzyżacy".
Tutaj z kolei Zbyszko Bogdańca wyrusza na poszukianie swojej
ukochanej Danuśki,która zostala porwana.Robi to dlatego ze ja kocha
i nimoze bez niej żyć.Z tego utworu dowiadujemy sie poraz trzeci
ze dla milosci mozemy zrobic wszystko i jak kogos
kochamy to nie sa dla nas problemem zadne przeszkody.
W świetle przytoczonych argumentów, mogę stwierdzic ,ze człowiek
niemoze zyc bez milosci.Jeżeli kogos kochamy
to zrobimy wszystko.Nie sa dla nas wtedy straszne przeszkody.
moim zdaniem milosc jest najwazniejsza i niemozemy bez niej zyc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:37:54+01:00
Oczywiście że człowiek nie moze żyć bez miłoście, ponieważ miłość znaczy bardzo wiele ! Każdy musi kogos kochać i byc kochanym ! Miłość to nie tylko słowio , pieniądze to jest uczucie ;)

Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, ...

Miłość – złożone, trudne do zdefiniowania zjawisko, często utożsamiane z uczuciem, które przejawia się w relacji do drugiej osoby