Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T18:44:53+02:00
2,5x + x= 8,4
3,5x = 8,4/ 3,5
x = 2,4
2.5*2,4=6
jedna liczba to 2,4
druga 6
1 5 1
2009-10-13T18:46:34+02:00
X+2,5X=8,4
3,5X=8,4/OBYDWIE STRONY DZIELĘ PRZEZ 3,5
8,4:3,5=84:35=2,4 PRZESUWAM PRZECINEK O JEDEN W PRAWO
X=2,4
X₁=2,5X2,4=6
2,4+6=8,4
1 5 1
2009-10-13T18:47:46+02:00
X= pierwsza liczba
2,5x= druga liczba

x+2,5x=8,4
3,5x=8,4 / :3,5
x=2,4

2,5*4=6

Odp: pierwsza liczba to 2,4, a druga 6