Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T21:39:41+01:00
1.-postrezlenie prze myśliwych
-spotkanie z dapieznymi ptakami
-burza,zaplątanie sie w przewody
-trud ze zdobyciem pożywienia
-brak sił na dalszą drofgę
-fabryki
-zetknięcie z samolotami
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:44:19+01:00
-zderzenie z samolotami
-postrzelenie przez myśliwych
-spotkanie z ptakami drapieżnymi
-brak pożywienia
-złe warunki atmosferyczne
-różnego rodzaju choroby
-przemęczenie, wycieńczenie

myślę że pomogłam :)
2 2 2
2010-02-16T21:49:54+01:00
Zagrożenia dla ptaków wędrownych;
wyczerpanie fizyczne,
myśliwi,
samoloty,
utrudniony dostęp do pokarmu,
drapieżniki