Odpowiedzi

2010-02-16T21:43:44+01:00
Ogłoszenie!
Ogłaszamy, że w naszej szkole odbędzie się akcja zbierania darów dla ofiar trzęsienia ziemi na Haiti dnia 18.0210r. od godz. 8.00-15.00.
Samorząt Szkolny
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:44:06+01:00
Ogłoszenie
Informujemy, że dnia 19 lutego 2010 roku o godzinie 14:00 w Gminnym Ośrodku Upowszechniania Kultury odbędzie się akcja zbierania darów dla ofiar trzęsienia ziemi na Haiti.

Samorząd Uczniowski


Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
1 5 1
2010-02-16T21:46:09+01:00
Ogłoszenie !!

Zbieramy dary dla ofiar trzęsienia ziemi na Haiti .
Tamtejsi ludzie stracili dachy nad głową , bezpieczne kąty , jedzenie , rodziny , ucierpiały zarówno fizycznie jak i psychicznie. Osoby , które przeżyły potrzebują naszej pomocy, dlatego prosimy o Waszą wielkomyślność i ofiarowanie jakiejkolwiek rzeczy dla poszkodowanych, w tej sytuacji liczy się wszystko !!
Gorąco apelujemy do mieszkańców Gdańska , prosimy o pomoc!
Dary prosimy przynosić pod adres urzędu miejskiego :
ul. Grunwaldzka 3D/44 , pokój nr 4.

Samorząd Uczniowski
Gimnazjum im. Stefana Batorego w Gdańsku .
1 5 1