Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:42:49+01:00
1. Małe, ale większe od atomów.
2.

gazy - szybkie
ciecze - wolny
ciała stałe - wolny
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T21:54:13+01:00
1. Cząsteczka jest złożona z więcej niż jednego atomu, które są ze sobą trwale połączone wiązaniami chemicznymi. Rozmiary cząsteczek wyrównują jednostce długości zwanej Nanaometrem

2. Prędkość cząsteczek zależy od temperatury, im wyższa temperatura tym większa prędkość