Lepold Staff

Podwaliny

Budowałem na piasku
I zwaliło się.
Budowałem na skale
I zwaliło się.
Teraz budując zacznę
Od dymu z komina.



zad.
Napisz ogłoszenie do portalu internetowego Allegro o sprzedaży niezwykłego domu, którego budowę zaczęto od dymu z komina .



proszę to pilne ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:02:51+02:00
SPRZEDAM!!!

Sprzedam Dom , który był wyjątkowo budowany. Jego budowę zaczęto od dymu z komina.Cena jakże najdziwniej budowanego domu zostanie do uzgodnienia. Historie budynku dowie się pan/i przy zatelefonowaniu na numer 569-42-23 .O resztę szczegółów prosimy zainteresowanych o skontaktowanie się.
4 3 4
2009-10-13T20:49:53+02:00
SPRZEDAM!

Sprzedam wyjątkowy dom. Jego budowę zaczęto od dymu z komina. Cena do uzgodnienia. Wszystkich zainteresowanych kupnem i historią tego budynku proszę o kontakt pod numer telefonu: 601257027.
5 4 5