Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:02:20+01:00
Tak , ponieważ jest niezależna od innych państw , a także dlatego , że może dobrowolnie nawiązywać równorzędne stosunki z innymi państwami , być członkiem swobodnie wybranych organizacji międzynarodowych , np . Unia Europejska .
1 5 1
2010-02-16T22:03:34+01:00
Witam
ja sądze ze polska nie ma suwerenności zewnętrznej
suwerennosc jest to niezaleznosc niezawislosc
na obecana chwile jestesmy zalezni od innych krai
np z transportem tzn z gospodarką, rynkiem.
jestesmy zalezni od innych bogatrzych krai
1 3 1