Odpowiedzi

2010-02-16T22:20:27+01:00
Stres
Troska
zazdRość
żAl
Cierpienie
cHiwość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:42:52+01:00
1. U r a ż e n i e
2. s t r a C h
3.Z ł o ś ć
4.s m U t e k
5. z a u r o C z e n i e
6. m I ł o ś ć
7. r A d o ś ć
1. Czujemy to kiedy ktoś na obrazi.
2.Inaczej bać się, lęk.
3.Gdy ktoś nas obrazi, zabierze coś czujemy z....
4.Jest to uczucie naturalne gdy nie morzemy czegos mieć, zawiedziemy się s....k
5.Wiele osób myśli ze to miłość, lecz to tylko ...
6.Czujemy to do swojego chłopaka/dziewczyny, męża/żony.
7.Gdy coś dostaniemy, coś się uda czujemy r.....
HASŁO: UCZUCIE