Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:12:47+01:00
Miała x pieniędzy
wydała 1/3x pieniędzy i 4 zł
zostało jej 10zł

2/3x-4zł=10zł
2/3x=14zł
1/3x=7zł
x=21zł

Mogła mieć 21 zł.

Liczę na naj.
Pozdro




13 4 13
2010-02-16T22:13:17+01:00
X-1/3+4=10
x-1/3=10-4
x-1/3=6
2/3x=6
1/3x=3

3zl-1/3+4=2zl+4zl=6zl
6zl+10zl=16zl

Odp. Kasia mogla miec 16 zl.
4 1 4
2010-02-16T22:15:53+01:00
X-pieniądze ktore posiadala Kasia przed wydaniem ich
1/3x +4-wydane pieniądze
1/3x+4≥10
1/3x≥6 /*3
x ≥18

Odp:Kasia miała więcej niż 18 złotych .
3 1 3