Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T22:18:44+01:00
Np. nie bedę rał na kompie
będę codziennnie się modlił
nie będę jadł słodyczy albo je ograniczę
4 3 4
2010-02-16T22:19:12+01:00
Ograniczyć liczbę godzin spędzaną przy komputerze i poświęcić ją na modlitwę, częściej pomagać bliźnim (w sensie, że żyć zgodnie z "kochaj bliźniego jak siebie samego")
4 3 4
2010-02-16T22:19:28+01:00
Nie będę przeklinać .
poprawie się w nauce .
porządnie przygotuje się do święta Wielkiej Nocy .
Będę pomagać rodzicom w zajęciach domowych .
Będę sumiennie zajmować się swoim zwierzakiem .

to są takie bardziej pożyteczne dla Cb i wszystkich ; )
pozdro .
7 4 7