Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:36:24+01:00
PIH
Pezet
Onar
Borixon
Eldo
Fokus
Tede
Peja
DonGuralesko (Gural)
Pono
Wilku
O.S.T.R
Łona
Fu
Pelson
Hans (52 Dębiec)
Numer Raz
Wojtas
Pezet
Ten Typ Mes
2010-02-16T22:41:17+01:00
Kardinal Offishall
K-Maro
50 Cent
Akon
Eminem
Jay-Z
Wyclef Jean
Sean Kingston
Nelly
Pitbull
Snoop Dogg
Timbaland
Lil Wayne
Kanye West
Will.i.am
Xzibit
DKA
Doniu
Peja
Owal,
napewno są znani ;] Pozdrawiam ;]
2010-02-16T23:11:06+01:00
Onar
Eldo
Fokus
Borixon
O.S.T.R
Pezet
Wojtas
Pono
50 Cent
Eminem
Akon
Jay-z
Peja
Doniu
Sean Kingston
Timbaland
Pitbull
Snopp Dog
Kanye West