Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:44:25+01:00
1km/h = 1000m/3600s

54km/h * 1000/3600 =15m/s
18km/h * 1000/3600 = 5m/s
36km/h * 1000/3600 = 10m/s

1min=60s
1h=60min*60s=3600s

20min*60= 1200s
6h*3600= 21600s

Liczę na naj.
Pozdro
2010-02-16T22:51:00+01:00
54km/h

54km:60min=900m
900m:60sek=15m/s

18km/h

18km:60min=300m
300m:60sek=5m/s

36km/h

36km:60min=600m
600m:60sek=10m/s


20minut

20min*60sek=1200sek

6h

6h*60min=360min
360min*60sek=21600sek

Legenda:
*-mnozenie
min-minuty
h-godziny
sek-sekundy
:-dzielenie
=-równa sie
m/s-metry na sekundę