Odpowiedzi

2010-02-16T22:49:37+01:00
Śnieg jeszcze się trzyma,
a wszyscy chcą lata
niech wiosna już przyjdzie
w swą zieleń bogata

Wiosenko wysłuchaj
te głośne wołania
daj nam zieleni
a będzie zabawa

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:50:23+01:00
Zima brzydka wciąż panuje,
A ja myśli o niej snuję,
Moja wiosna ukochana,
Gdzież się piękna podziała?
Gdzie to słońce gorące,
Polne kwiaty na łące?
Przybądź, wiosno, błagam,
Dużo nie wymagam!
Tylko złotych twych promieni,
Pod drzewami długich cieni,
Zieleni pięknej dookoła
Och przyjdź wiosno wesoła!

Lepszy rydz niż nic :P
1 5 1
2010-02-16T22:53:40+01:00
Do wiosny

Wiosno,chodź tutaj do nas, zrób co należy,
Bo my nie chcemy śniegu co leży
I na podwórkach, i na ulicach
We wszystkich zakamarkach
i naszych kamienicach.
Przyślij listki, przyślij ptaszki,
Chodź jak najprędzej, odśnież nasze daszki!
My Ciebie chcemy, my Cię zapraszamy,
Bo ta zima jest za długa, my jej już po uszy mamy!!!

Mam nadzieję że się podoba :D Pozdrawiam :>
1 5 1