25kg cukierkow zapakowano do 5 pudełek,po tyle samo kilogramów do każdego.jakie rozwiązania mogłoby mieć to zadanie,gdyby nie było warunku że pakowano po tyle samo kilogramów cukierków do kazdego pudełka napisz dwa możliwe rozwiazania.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T22:55:00+01:00
1 rozwiązanie: 25kg/5=5kg w każdym pudełku
2rozwiązanie:4 kg, 8kg, 6kg, 2 kg, 5 kg
10 kg, 1 kg, 2 kg,3 kg, 4kg
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T22:57:55+01:00
Po tyle samo: 25:5=5 kg
inne rozwiązania: 3kg, 4kg, 5kg, 6kg, 7kg
albo 2kg, 5 kg, 7 kg, 8 kg, 3 kg

Liczę na naaj ;d
2 4 2
2010-02-16T23:02:15+01:00
Pakowane po tyle samo:
25kg ÷ 5 = 5kg
Rozwiązanie I
3kg + 4kg + 5kg +6kg +7kg
Rozwiązanie II
7kg + 5kg + 6kg + 4kg + 3kg
2 5 2