Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:01:32+02:00
X+10=3x-10
10+10=3x-x
20=2x
10=x
x=10
2009-10-13T19:02:49+02:00
W pierwszym koszu bedzie 10 grzybów a w drugim 30 ;)
a nad rozpisaniem tego pomyśl sam ;)
2009-10-13T19:03:11+02:00
Proste!

W 1 koszyku na początku będzie 10 grzybów a w 2 koszyku na początku było 30 grzybów .
Bo jeżeli weźmiemy z 2 koszyka 10 grzybów to zostanie 20.
A jak włożymy te 10 grzybów do 1 koszyka to będzie 10+10 czyli 20 grzybów . ;D