Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T00:23:34+01:00
Każdy człowiek podlega przemijaniu- nie ma od tego odwołania. Nie oznacza to jednak, że mamy się przejmować, bo choć z upływem czasu przemija radość i szczęście, to także mija i zła godzina- czyli nasze niepowodzenia. Czasem chciałoby się przeżyć coś jeszcze raz, aby zmienić- doszliwować pewne sytuacje. Niestety nie jest to możliwe, gdyż tak jak " 2 razy sie nie wchodzi do tej samej rzeki" tak " nic dwa razy sie nie zdarza". Choćbyśmy ze wszystkich sił starali sie coś odwrócić- nie mamy żadnych szans.
4 4 4
2010-02-17T00:31:42+01:00
Pierwsza miłość jest jedyna i niepowtarzalna.To ona sprawia,że na zawsze zachowujemy ją w swym sercu.Dzięki niej potrafimy odróżnić zauroczenie od zakochania.Dodaje nam siły i wiary,że swiat jest piękny.Każdy z nas chce kochać i być kochanym-choć banalne to jednak prawdziwe.Pozwól się kochać,a szczęście będzie Ci towarzyszyć przez całe twoje życie.
2 5 2