Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T07:52:59+01:00
ZAPROSZENIE . !!!

Serdecznie zapraszam aby zwiedzić Olsztyn. To bardzo ciekawe miejsce . Można zwiedzić wiele zabytkowych miejsc, teatrów , kin oraz różne muzea .(o ile są;/) Na pewno nie będziesz się nudzić korzystając z tych wielu atrakcji !
Zapraszam ,....!
2010-02-17T09:33:17+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam do miasta Olsztyn!W naszym mieście można wiele zobaczyć,między innymi starówka i wiadukty:)U nas nigdy się nie będziesz nudzić!!Zapraszam!!