Odpowiedzi

2010-02-17T08:59:52+01:00
Zastosowanie dwutlenku węgla:
a) do produkcji wód gazowanych
b) do wypełniania gaśnic
c) do konserwacji produktów spożywczych
d) w chłodnictwie jako suchy lód
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T09:29:09+01:00
Zastosowanie:
do wyrobu wody amoniakalnej ,
w cukrownictwie,
do produkcji wody sodowej i lemoniady,
do wytwarzania suchego lodu,
do wypełniania gaśnic,
w chłodnictwie.
1 5 1