Odpowiedzi

2010-02-17T09:38:35+01:00
Dlatego że jak śćągniesz jakiś plik nie legalnie może dowiedzieć się o tym policja
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T09:40:24+01:00
Ściąganie plików jest nielegalne.I to nie tylko plików muzycznych, bo także gry, filmy i wiele innych kategorii są zabronione.Dzieje się tak, dlatego, że są one objęte prawami autorskimi, tzn. że autor np. plików muzycznych nie chce rozpowszechniania plików w ten sposób, ponieważ on traci pieniądze. Jeśli pójdziemy do sklepu, kupimy to autor się wzbogaci, a jeśli ściągniemy, autor nie otrzymuje nic.
1 5 1
2010-02-17T12:52:18+01:00
Nielegalne z tego względu , że jest to piractwo:).
to jest kopiowanie danych z innego komputera;)
z drugiej strony można złapac jakieś wirusy w kąputer;/. i jest lipa tzn.:)
ja ogólnie ściągam muzyke z netu:) . ale tylko ze strony http://mp3.teledyski.info/ i nie zmieniam tej stronki:).