Odpowiedzi

2010-02-17T09:51:31+01:00
Ja bym wybrała Avatar 3D.Naprawdę super film. Byłam i nie żałuje!!!! XD
2010-02-17T10:03:21+01:00
Najlepiej iść na film Wszystko co kocham ponieważ w Avatarze są same sztuczne efekty. Nic specjalnego. Nie ma żadnej sceny gdzie była by nagrana w naturalny sposób. Same efekty specjalne. Ja na tym filmie w kinie nie byłem, ale moja klasa była nie zbyt byli zachwyceni. Wszystkich głowa bolała. Taki film z efektami specjalnymi w wysokiej rożdzielczoci, nie ma szans żeby głowa nie bolała. No jak tam chcesz, możesz sobie pujść na co chcesz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:31:16+01:00
Żadnego z tych filmów niestety nie oglądałam :P Wydaje mi się, że "Avatar" to taka bajeczka, ale w 3D wszystko jest fajne (zwłaszcza, że tam latają czy coś takiego). Natomiast "Wszystko co kocham" to jest typowy wyklepany film. Czytałam komentarze innych, i poglądy są podzielone. Niektórzy piszą, że się zawiedli, a inni że to cudowny film.
Ja jakbym miała taki dylemat poszłabym na "Ciacho" :P