Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T10:30:56+01:00
ZAPROSZENIE

Niezmiernie Szanowna Aniu mam zaszczyt zaprosić cię na Bal Średniowieczny ,
który odbędzie się w dniu 14.09.10 r , o godzinie 18.00w Miejskim Domu Kultury w Stalowej Woli .
Będzie wiele miłych osób i niezmiernie przyjemna atmosfera i wiele pysznych dań.


Adaś Nowak
6 2 6
2010-02-17T10:31:22+01:00
Zaproszenie!!!
Serdecznie zapraszam na bal,który odbędzie się w Zamku, w następna sobotę o godz.20.00.Proszę ze sobą zabrać maski i piękne stroje.
PS:obecność obowiązkowa.
3 2 3