Od pewnego czasu gdy próbuję napisać cokolwiek w photoshopie pojawia się ten komunikat:
NIE MOŻNA WYKONAĆ POLECENIA Z POWODU PRZESZKODY UNIEMOŻLIWIAJĄCEJ WŁĄCZENIE OPERATORA TEKSTU.

Co dokładnie mogło spowodować, że nie mogę nic napisać,jak to naprawić? Będę bardzo wdzięczna jeżeli ktoś zechciałby pomóc.
JEŚLI NIE ZNASZ SIĘ ZA DOBRZE TO NAWET SIĘ NIE UDZIELAJ BO DAM JAKO SPAM!

3

Odpowiedzi

2010-02-17T10:39:03+01:00
Ten błąd może być winą samego PS'a. Spróbuj go przeinstalować i wszystko powinno działać poprawnie (internetowy przykład), jeśli nic nie pomoże to spróbuj napisać do pomocy technicznej.
[email protected]
2010-02-17T12:49:07+01:00
Może trzeba poprostu . Usunąc i ściągnąc od nowa . :)
To napewno pomoże . Widocznie coś jest przestawione . Nie da to się tak wyjaśnic przez napisanie co się stało:).
Moja rada jest usunąc z całego komputera ten program photoshop I Zainstalowac poprostu od nowa :)
Pozdrawiam;*.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T15:44:19+01:00
Mialem cos podobnego PS chodzil itd ale jakas funkcja jedna z tych bardziej przydatnych nie chciala sie wlaczac , jakis blad . Reinstall pomogl , musisz odinstalowac i zainstalowac ponownie , ewentualnie jakis pliczek Ci brakuje ale to bys musiala podac jaki blad , jaki plik itd , ale latwiej rein :D :) pozdr.