Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T10:33:21+01:00
2010-02-17T10:34:11+01:00
X=pierwsza liczba
y=druga liczba

x+y=12
x-y=8

x=12-y
12-y-y=8

-2y=8-12
-2y=-4
y=4:2
y=2

x=12-2=10
odfp. szukane liczby to 10 i 2
2010-02-17T15:41:06+01:00
10 + 2 = 12
10 - 2 = 8

_____________________________________________
/12 = x + y
\8 = x - y

/x = 12 - y
\x - y = 8

12 - y - y = 8
4 = 2y
y = 2

x - 2 = 8
x = 10

/x = 10
\y = 2