Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T10:54:54+01:00
Znak drogowy – znak obowiązujący w ruchu drogowym, którego znaczenie i zakres obowiązywania określone jest w przepisach prawa – na terytorium Polski znaki drogowe normowane są zapisami rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych
Zakaz wiazdu rowerów -Znak zakazuje ruchu zarówno na jezdni i poboczu rowerów i wózków rowerowych. Stosowany na drogach o dużym natężeniu ruchu lub dużej dopuszczalnej prędkości stanowiących niebezpieczeństo dla kierujących rowerami oraz tam, gdzie w pobliżu została wyznaczona droga dla rowerów oznaczona znakiem C-13.
1 1 1
2010-02-17T11:01:38+01:00
Znak drogowy stop jest wielo kątem. jest koloru czerwonego, a w środku ma biały napis STOP. informuje nas o tym że gdy jadąc autem i widząc ten znak powinniśmy się zatrzymać i rozejrzeć się czy nie jedzie jakieś auto. gdy żądnego auta nie będzie możemy jechać.

zakaz wjazdu rowerom
jest to znak okrągły jego rama jest czerwona, w środku znajduje się kolor biały, a na białym koloże znajduje się czarny rower. ten znak oznacza że rowery nie mogą tam tędy jeźdżić
2 5 2