Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T11:02:51+01:00
Eclipse(Zaćmenie)to piekny film o miłości czlowieka i wampira
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T11:03:09+01:00
Film Seven Pounds z Will Smith ponieważ jest idealnym przekazem dla młodych ludzi. Uczy tego co jest naprawdę ważne- zdrowie, miłość, dobroć.
Jest czymś innym niż tylko hollywoodzką produkcją. Uważam, że warto.
2 3 2
2010-02-17T11:04:28+01:00
Eclipse(Zaćmenie)to piekny film o miłości czlowieka i wampira
2 3 2