Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T11:26:06+01:00
1.Poznaj swą okolicę!- Poleski Park Narodowy.
2.Poleski Park Narodowy- informacje, które nigdy nie przyszłyby Ci same do głowy!!
3."Chodzimy po lesie"- Poleski Park Narodowy
4. Poznaj mieszkańców Parku Poleskiego!
5. "Leśny raj"- Poleski Park Narodowy.

Jak mieszkasz gdzieś w pobliżu tego parku to możesz też w 4 zmienić forme na:
Poznaj swoich sąsiadów- poleski park narodowy.

:):)
pozdro:)
jbc. to pisz na priv :)
1 5 1
2010-02-17T14:56:52+01:00
Wśród łosi,czapli i bagien
Wśród bagien i lasów
Spacery po Polesiu
Tętniący życiem park
Park z dwudziestoletnią tradycją