Odpowiedzi

2010-02-17T11:21:50+01:00
Zagniazdownik to określenie gatunków ptaków, których pisklęta bardzo szybko po wykluciu z jaja są zdolne do samodzielnego życia i nie przebywają w gnieździe.

Gniazdownik - to ptaki ktorych piskleta powykluciu sa niezdolne do samodzielnego zycia i rodzice musza ciagle sie nimi opiekowac.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T11:29:46+01:00
Gniazdowniki to bardzo prymitywne gniazda, w których przez kilka tygodni wysiadują i pielegnują pisklęta. Do budowy gniazd ptaki wykorzystują różnego rodzaju budulców w zależności od tego co pozyskają. Elementy konstrukcyjne są przeplatane ze sobą, wiązane lub zlepiane specjalną wydzieliną pomieszaną z mułem lub gliną. Gniazdo wysłane jest źdźbłami traw, aby ochronić przed zimnem.
1 5 1
2010-02-17T11:48:58+01:00
Gniazdowniki przez kilka tygodni wysiadują i pielegnują pisklęta. Do budowy gniazd wykorzystują różnego rodzaju budulców w zależności od tego co pozyskają. Elementy konstrukcyjne są przeplatane ze sobą lub zlepiane specjalną wydzieliną pomieszaną z mułem lub gliną. Gniazdo wysłane jest źdźbłami traw, aby ochronić przed zimnem.
1 5 1