Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T11:29:55+01:00
1. Osuszenie substancji i woda powinna wyparować a sól pozostać.
2. Dotknąć ustami przedmiotu i sprawdzić czy jest słony

2010-02-17T11:29:57+01:00
Najczęściej wykonywaną metodą jest KRYSTALIZACJA, pomaga ona nie tylko wykryć sól ale także ją oszyskać.
Jeżeli jest soli wystarczająco dużo można posmakować substancje <o ile nie jest szkodliwa dla zrowia lub zycia człowieka.!>
2010-02-17T11:35:51+01:00
W roztworze np. poprzez odparowanie cieczy- sól się wykrystalizuje.
Jeżeli wiemy jakie jest przewodnictwo prądu przez zwykłą wodę to możemy zmierzyć czy przewodnictwo naszego roztworu jest większe ponieważ wodne roztwory soli bardzo dobrze przewodzą prąd.