Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T11:27:15+01:00
Zima , zima ,zima , zima śnieg . Kiedy patrzysz z okna pada ciągle pada biały śnieg . Gdzie nie spojrzysz biało . Nagle wszystko pojaśniało . Zima , zima ,zima , zima śnieg . Bielną strojne każde z drzewa . Sople nagle spadaja z drzewa .Zima , zima ,zima , zima śnieg .
XD tak na poczekaniu
1 5 1
2010-02-17T11:29:39+01:00
Zima sroga zewsząd przybyła
Drogowców zaskoczyła
Dzieci sie cieszą bałwana lepią
I radośc na ustach tkwi
Dorośli na sankach szybkko figlują
Radość z dzieciństwa pokazują
Ref: Zimo nasza zła dawno Ciebie nie było Cieszmy się wszyscy razem bo tak dlugo ciebie nie bylo
Zima sroga zewszad przybyla
Ludzi i zwierzęta wielce zaskoczyła
Wszedzie jest ślisko tu pada pan
Tam pani ale ciesza sie błachostkami
Zimo odejdz juz w zapomnienie
Niech przyjdzie wiosna bo za duzo Ciebie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T11:48:18+01:00
Hit ja sama wymyśliłam dostałam 6



Mróz czerwieni nasze twarze,
Mama czapkę nosić każe
Sople lodu wiszą wszędzie,
Już niedługo ich nie będzie.
lód stopnieje, mróz przeminie
i powiemy "żegnaj" zimie.

Zima bura, zima zła
przyszła sobie, uhahha
ale my jej nie lubimy
chodź do szkoły nie chodzimy :3
Śniegiem prószy, mrozi w noski
Chcemy poczuć powiew morski