Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:12:29+02:00
Moim zdaniem Kasia wogóle nie mniała racji. Uważam tak, iż nawet jeżeli jest się niepełnosprawnym człowiekiem i jeździ się na wózku to można normalnie funkcjonować, uśmiechać się, zawierać znajomości, ale przedewszystkim być szczęśliwym.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T19:14:08+02:00
Nie miała racji to ze jeździ wózkiem to nie znaczy ze nie jest do niczego, ze nic nie potrafi. Może wykonywać prawie wszystko co przed tem oprócz np biegania itp.
To nic wielkiego:)
2009-10-13T19:17:52+02:00
Uważam, że Kasia nie miała racji. Żyje i to jest najważniejsze, mimo że jeździ na wózku, może widzieć, słyszeć, czuć, cieszyć się życiem. Powinna docenić fakt, że może żyć, a nie załamywać się. Jej życie jest w pewnym sensie utrudnione, ponieważ w niektórych czynnościach będzie jej potrzebna pomoc.