Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T12:05:43+01:00
dla tego że był pierwszym człowiekiem który latał w kosmosie (Ikar latał w powietrzu:))
9 3 9
2010-02-17T12:06:52+01:00
Został on nazwany Ikarem XX wiek, ponieważ jako pierwszy byl pierwszym człowiekiem który poleciał w kosmos i wylądował na księżycu.
9 3 9
2010-02-17T12:08:01+01:00
Ikar miał marzenie -zazdrościł ptakom i chciał latać. Skonstruował skrzydła przyklejone woskiem i wzleciał ponad niziny. Miało to miejsce setki lat temu, według mitologii.

Jurij Gagarin również wzniósł się ponad niziny, nawet ponad góry. Był pierwszym człowiekiem, który poleciał w przestrzeń międzyplanetarną. Dnia 12 kwietnia 1961 poleciał po orbicie satelitarnej Ziemi, dokonując jednokrotnego jej okrążenia w ciągu 1 godziny 48 minut.
13 4 13