Odpowiedzi

2010-02-17T12:39:20+01:00
Wzór ogólny alkanów
CnH2n+2
Masa128u
12u*x+2*1ux+2=128u
12x+2x+2=128
14x=126
x=9

C9H2*9+2
C9H20
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T12:42:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CnH2n+2=128
12n+2n+2=128
14n=126
n=9
C9H20
jest to NONAN
1 5 1