Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T12:18:02+01:00
- możliwość znalezienia dobrze płatnej pracy
- zrobienie kariery zawodowej
- lepsze warunki mieszkalne
- lepszy dostęp do sklepów, banków itp.
45 2 45
2010-02-17T12:21:43+01:00
1. Szukanie pracy, a w mieście jest większa możliwość.
2. Młodzi ludzie wyjeżdżają aby zdobyć wykształcenie.
3. Z powodu zakochania się.

17 2 17
2010-02-17T12:25:36+01:00
- w celu zarobkowych (poszukiwanie pracy, lepszego bytu),
- nauka (chęć rozwijania wiedzy przez pokolenie młodsze, uniwersytety, politechniki itp. znajdują się w miastach)
-w celach turystyczno-pielgrzymkowych (organizowanie wyjazdów itp.)
12 4 12