Na podstawie poniższych danych oblicz przyrost naturalny i rzeczywisty ludności

w 2006 roku w pewnym mieście urodziło się 3 tys. dzieci, a zmarło 2,7 tys. osób. Do miasta przyjechało 1 tys. osób, a wyjechało z niego 1,8 tys. osób .

ważne. !

z góry dzięki . (-;

2

Odpowiedzi

2010-02-17T12:31:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T12:40:00+01:00
PN=Lu - Lz
Lu=3000
Lz=2700
PN= 3000 - 2700 = 300
PR= PN + SM
SM= I - E
SM=1000 - 1800= -800
I= 1000
E= 1800
PN= 300
PR= - 800 + 300=-500
4 3 4