Odpowiedzi

2010-02-17T12:39:09+01:00
Niesmialy- unika kontaktow z innymi, jest zamkniety w sobie
bystry- dostrzega najmniejszych szczegółów
słowny- gdy obiecuje ze wykona jakies zadanie zawsze je wypelnia
złosliwy- robi wszystkim na zlosc, jest nie mily
życzliwy- stara sie wszystkim dogodzić, nikomu nie życzy nieszczęścia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T12:46:28+01:00
Wymagający- podchodząca poważnie do powierzonego mu zadania, nakazuje innym dokładność i sumienność,
życzliwy- osoba miła w stosunku do innych osób,
złośliwy- osoba nacechowana wrogością do rówieśników,
słowny- osoba dotrzymująca obietnicy, bądź słowa,
powściągliwy- osoba odznaczająca się małomównością,
dyskretny- osoba taktowna, zachowująca tajemnice,
bystry- osoba inteligentna, która szybko coś zrozumie,
nieśmiały- osoba płochliwa, wstydliwa,