Na zakończenie obozu każdy z dwudziestu uczestników podarował wszystkim pozostałym uczestnikom swoje zdjęcie. ile w sumie podarowano zdjęć?

proszę o jasne wytłumaczenie, gdyż wariacje, permutacje, kombinacje leżą i kwiczą

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:19:07+01:00
Najprościej weź sobie przelicz 20 osób ma dostać czyjeś zdjęcie, a każda osoba da zdjęcie 19 pozostałym... Bo sobie chyba nie potrzeba dawać :P

19*20=380 ;)
9 5 9
2010-02-17T13:19:48+01:00
20- tyle uczestników
20- każdy uczestnik miał tyle zdjęć

20 razy 20 =400

nie jestem pewna czy dobrze , ale może pomogłam:)
13 1 13