Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T13:12:06+01:00
Szanowny Dyrektorze Schroiska Młodzieżowego!
Chce poinformować Pana, że w dniu ... (wymyśl sobie datę) ja wraz z moją klasą ... (w której jesteś klasie) przyjedziemy do Pańskiego Schroniska Młodzieżowego.
Proszę Pana o zarezerwowanie ... (wymyśl sobie liczbę np.10 miejsc) miejsc.
Bardzo dziękujęi postaram się odwdzięczyć ;)
Myślę, że to jest dobre ;)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:12:30+01:00
miejscowość,data

Szanowny Dyrektorze Schroniska Młodzieżowego!

chciałabym potwierdzić przyjazd klasy... z Zespołu szkół.... . Przyjedziemy zgodnie z ustalonym terminem mając nadzieję udanej zabawy. Serdecznie dziękujemy za możliwość pobytu w pańskim schronisku dla młodzieży.



z poważaniem
klasa...
5 2 5
2010-02-17T13:29:05+01:00
Drogi Dyrektorze . !
Mamy zaszczyt powiadomić przybycie naszej klasy na odwiedziny naszej klasy w schronisku młodzieżowym .
Przybędzie np.17 osób jutro o godzinie 14:30 czerwonym busem.


Podpis ....
6 3 6