Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:07:19+01:00
Tlen :
O
protony = 8
elektrony = 8
neutrony = 16-8=8

Liczba masowa = 16
Liczba atomowa = 8
2010-02-17T13:10:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
₈O---1s²2s²2p⁴
.......K²L⁶
p⁺=8, e⁻=8, n°=8
A=16, Z=8