Zad.1. Napisz którą godz wskazują zegary.


NA1 ZEGARZE JEST 2 35
NA2 ZGARZE JEST 7 10
NA3 ZEGARZE JEST 4 30
NA4 ZEGARZE JEST 8 50
NA5 ZEGARZE JEST 11 00

Kto mi to rozwiązuje niech mi napisze tak:1.i po angielsku czas dokładny:**


Daje naj.



3

Odpowiedzi

2010-02-17T13:45:52+01:00
1 zegar
It is twenty fife to three

2 zegar
It is ten past seven

3 zegar
it is half past four

4 zegar
it is ten tu nine

5 zegar
It is eleven o' clock
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:48:41+01:00
1. It's twenty five to three.
2. It's ten past seven.
3. It's half past four.
4. It's ten to nine.
5. It's eleven o'clock.
2010-02-17T14:23:16+01:00
1. It's twenty five to three. 2. It's ten past seven. 3. It's half past four. 4. It's ten to nine. 5. It's eleven o'clock.