Odpowiedzi

2010-02-17T13:20:31+01:00
Ta miłość była bardzo nietypowa ponieważ mały książe był człowiekiem a róża kwiatem i to bardzo wymagającym . mały książę po pobycie na ziemi zrozumiał że róza jest jedyna w swoim rodzaju i że to jego przyjaciółka i że ją kocha. Uświadomił sobie że widział ogród pełen róż ale każda była inna wyróżniała się czymś po mimo wyglądu.
32 1 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:24:50+01:00
Różą w Małym Księciu była metaforą niewiasty , szargającą swą urodą by omamić chłopca . Konflikt między nią a jej "kochankiem" wynikł w wyniku nieporozumień wszczętych na wskutek ciągłego pragnienia róży , chciała ona słyszeć ciągle komplementy od Małego Księcia.
Para była dla siebie stworzona , choć dość nietypowa między chłopcem a kwiatem( po rozstaniu targała nimi tęsknota), po tym małym nieporozumieniu MK wyjechał szukać przyjaciół opuszczając przy tym swoją różę. Po rozmowie z liskiem i jego naukach, aforyzmach (złotych myślach) zrozumiał , że nie powinien był jej opuszczać .

_________
pzdr ; )
jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz .
4 3 4
2010-02-17T13:27:46+01:00
Róża symbolizuje kobietę.Mały Książe czuł wobec Róży zachwyt,ciekawość zainteresowanie.chęć opieki i troskę.
Zrozumiał że jego Różajest tylko jedna chodź na świeci są ich tysiące i ze właśni ona potrzbuj ego opieki
32 4 32