Odpowiedzi

2010-02-17T13:36:22+01:00
Uważam, że Don Kichot był śmieszny. Świadczy o nim to, że zwykłą wieśniaczkę uważał za wielką damę i nazwał się Dulcynea z Toboso. O tym, że był śmieszny świadczy również to, że stoczył walkę z wiatrakami. Podoba mi się, że cierpiąc męki nie wydał głosu skargi. Dan Kichot był też szlachetny! Uczył, że nie wolno rezygnować z marzeń. Jak i również nie chciał się pogodzić z tym, że świat jest szary, więc dodawał niezwykłe imiona jak w baśni. Proszę o naj. Dziś miałam to na lekcji. (:
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:51:02+01:00
Moim zdaniem postać Don Kichota jest bardzo ciekawa i śmieszna ponieważ jest on idealistą, wyobraża sobie świat inny niż jest w rzeczywistości.Jego przygoda z olbrzymami a tak naprawdę z wiatrakami jest ciekawa.Bohater był błędnym rycerzem i szukał niezwykłych przygód i wielkiej miłości.Na wybór takiej drogi życiowej miała wpływ literatura którą czytał ponieważ był samotny.Rzeczy codzienne i zwykłe przybierają dla niego fantastyczne formy. Chełpi się swoją wielkością i znaczeniem swoich czynów, nieustannie poszukuje sposobności do dowiedzenia swojej odwagi i siły.Jest to ciekawa postać i chciałbym spotkać ją na żywo i porozmawiać z nią.

:D
2 5 2