Odpowiedzi

2009-10-13T19:28:57+02:00
Słomiany zapał - entuzjazm, nagle powstający zapał i szybko przemijający
kruszyć kopie - walczyć, zabiegać o coś
wyrwać jak filip z konopi - wyrwać się z czymś bez zastanowienia, najpierw zrobić potem pomyśleć.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T19:30:32+02:00
Słomiany zapał- szybko nabierasz chęci żeby coś zrobić, i tak samo szybko z tego rezygnujesz przy pierwszej napotkanej trudności

kruszyć kopie-starać się o coś, spierać się o coś
wyrywać się jak filip z konopii-wyrwać się z czymś niestosownym, wygłupić się zrobić coś nie w porę
5 4 5