Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:48:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) rozkład wody
2H2O----->2H2 + O2
b) otrzymywanie tlenku azotu (V) z pierwiastków
2N2 + 5O2---->2N2O5
c) powstawanie tlenku potasu z pierwiastków
4K + O2---->2K2O
d) tlenek chromu (III) + glin --> chrom + tlenek glinu
Cr2O3 + 2Al------>2Cr + Al2O3
7 4 7
2010-02-17T13:49:45+01:00
Witaj
a/2H2O = 2H2 + O2
b/2N2 = 5O2 = 2 N2O5
c/4K + O2 = 2K2O
d/Cr2O3 + 2Al = Al2O3 + 2Cr

...............pozdrawiam
6 4 6